Perşembe, Kasım 19, 2009

DOMUZ GRİBİ MAHDURLARI BİZ



Bu furyaya bizde katıldık.Geçen hafta cuma günü oğluşta bir  öksürük başladı.Ben herhalde üşüttü dedim.Meşhur çayımızı içtik.Yaklaşık bir saat sonra bir baktım ateşi yükselmiş.Kaldı ki Ege ateşlensede keyfi yerindedir.Oğluşum baygın.Panik olmayacaksın diye diye eşimi çağırdım hemen.Maltepe ünv.hastanesi Çocuk acili var.Egenin dr da ordaydı.Gerçi şimdi yok bizi böyle bıraktı ama neyse acilde epey bir çocuk vardı.İlaç yazdılar.Test yapılsın dediler.Test yaptırdık sonuç+ pozitif yani H1N1 .Korkmakla,şaşırmak arası birşey olduk.
Ege sürekli uyuyor,ateşi dur demiyor.İlaç içirmek sıpaya o kadar zorki.Artık gecenin bir yarısı geldiler bize sen tutarsın elini ayağını açarsın ağzını yazarken veya okurken komik geliyor ama ömrümüzden ömür gitti resmen.En sonunda baktı kaçış yok ben kendim içerim dedi.:)))
Ateş düşürücüden sonra kendine geldi.Bende o olursa olmazmıyım.Bende oldum.Acile gitmek zorunda kaldık ateşi düşüremedik.Serumlar ilaçlar derken rahatladık.Bu esnada acile gidip gelmeler sırasında bizden hiç ücret almadılar şaşırdık.
Şimdi ikimizde iyiyiz.Egede çok az bir öksürük kaldı meşhur çaya devam:)bende de ara ara bir öksürük.Aslında korkulacak bir illet değil Allaha şükür tedavisi var.Ama medya etraf korkuttu gözümüzü.
İlaçlarını aldıktan sonra dinlendikten sonra birde yemene içmene iyice kuvvetlendirdikten sonra yavaş yavaş geçiyor.

6 yorum:

ElfAna dedi ki...

Gecmis olsun Tuğba

Iraz dedi ki...

Geçmiş olsun..Ben de o korkuyla aşı oldum..Bakalım kış nasıl geçecek, bizim hastnede "grip polikliniği" var artık, ki hiç böyle bir poliklinik yoktu daha önce, ülkecek korkuyoruz yani..

Birben dedi ki...

Tuğba Merhaba,
Bloguna ilk defa giriyorum.Çok fazla kurcalayamadan yazını okur okumaz yorum yapmak istedim.Şuan H1N1 bizde de var.Ateş,kusma ve bilinç kaybı yaşadı oğlum.Hastane de serum verdiler,ateşi düştü şimdi iyi gibi.Ama tedirginim.Dediğin gibi gribin bir çeşiti aslında,atlatıyoruz inşallah.Ama itiraf etmeye bile korktum önce.Senin yazını okuyunca rahatladım.
Çoook geçmiş olsun..

GeCe dedi ki...

çok geçmiş olsun bende emin değilim ama hafif atlatmış olabilirim en azındna şimdi içiniz rahattır

Rakunt ideas dedi ki...

Çok tşk ederim arkadaşalr:))Atlattık maşallah.İnşallah sizlerde hemen atlatırsınız Korkacak birşey olmadığını yaşayınca anlaşılıyor malesef:))
Iraz güzel bir sistem grip için ayrı bölüm olması beğendim.
Gece evet şimdi biraz daha rahatız ama şu tekar yakalnama olayı gerdi beni.Tür değiştimiş bakalım ne olucak.

Yelish dedi ki...

Cok gecmis olsun !
Meda korkuttu hakkaten , ne yalan soliyim benimde aklim cikiyor
Bide gida alamadigi icin beslenemeen gariban cocuklar kapacak diyede cok korkuyorum :((